DoctorHaberleri

Man dies after getting trapped in machinery at Pets at Home as family pay tribute

Shaun Potter died after becoming trapped in machinery at the Pets at Home warehouse in Stoke-on-Trent, Staffordshire, on October 4. He was freed, but later died in hospital

The, Famous

61
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@thedoctor.com.tr

thedoctor.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları mirror firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.